De Raad van Bestuur
Onze Normen en Waarden
Ontzorging omvat enerzijds het respect voor wettelijke en reglementaire normen en anderszijds het respect voor de actoren binnen het aankoopproces zelf.
Onze sleutelwaarden zijn daarbij openheid, transparantie en gelijkheid, zowel naar aanbesteders als naar ondernemers toe.
Wij onderschrijven een strenge ethische code, zoals hernomen in het intern reglement. Dit intern reglement werd goedgekeurd op de algemene vergadering en kunt u hier terugvinden.
Wat kan Opdrachtencentrale voor u betekenen?

Wim Van Kerckvoorde, Voorzitter
15 jaar leidinggevende ervaring binnen het onderwijs, waarvan 8 jaar als algemeen directeur van GO! scholengroep Impact.
"Als vertegenwoordiger van de toegetreden leden, en dus van de aanbestedende overheden, vind ik het uitermate belangrijk om te allen tijde het klantenperspectief centraal te plaatsen in onze beslissingen als Raad van Bestuur om zo de missie van Opdrachtencentrale diepgaand te realiseren."

Dirk Luppens, Secretaris
Meer dan 30 jaar ervaring in technische en financiële functies binnen een lokaal bestuur. Momenteel financieel directeur van gemeente Meise.
"Mijn passie voor overheidsopdrachten motiveert me om aanbestedende overheden mee te ondersteunen en te ontzorgen."

Peter Allaert, Gedelegeerd bestuurder
Jurist met 30 jaar ervaring in overheidsopdrachten.
"Door opleidingen en advies te geven aan aanbestedende overheden zag ik de absolute nood aan een volledige ontzorging en wou hiervoor mee een oplossing kunnen bieden."

Claude Antoine, Bestuurder
Brigadegeneraal op rust.
"Graag stel ik mijn ruime ervaring ter beschikking van de vzw, zodat overheidsopdrachten ten goede komen in plaats van te onderdrukken."
Chris Demulder, Bestuurder
Algemeen directeur VitaS.
"Voor zorgorganisaties zijn overheidsopdrachten geen kernactiviteit, waardoor er niet steeds voldoende kennis of ervaring beschikbaar is om deze administratieve last het hoofd te bieden. Opdrachtencentrale neemt deze administratieve last over, zodat zorg verlenen onze focus blijft."
Het operationele team

Bas De Cat
Managing Director

Ugur-Can Tokdemir
Accountmanager FR
ugur-can@centraledesmarches.be
0471 69 69 80

Jente Van Leemputten
Accountmanager NL
jente@opdrachtencentrale.be
0479 50 13 66
Het operationele team van onze aankoopcentrale staat dagelijks paraat om onze leden op een efficiënte en toegewijde manier te ondersteunen. Elk lid krijgt een vaste accountmanager toegewezen die fungeert als persoonlijk aanspreekpunt voor alle vragen en behoeften. Deze accountmanagers vormen de cruciale schakel tussen onze leden en onze partners (leveranciers).
Naast het operationele team dat specifiek ter beschikking staat van onze leden, kunnen we rekenen op een breed netwerk van experten met diepgaande kennis en jarenlange ervaring in het begeleiden van overheidsopdrachten. Hierdoor zijn we in staat onze leden niet enkel te ondersteunen, maar hen ook volledig te ontzorgen bij complexe aankooptrajecten. De zoektocht naar de juiste specialisten, afgestemd op de context en scope van elke opdracht, vormt daarbij een essentieel onderdeel van onze werkwijze.
Om onze dienstverlening blijvend te versterken, investeren wij continu in de opleiding en professionalisering van onze medewerkers. Zo blijven zij op de hoogte van de meest recente evoluties binnen het domein van overheidsopdrachten en kunnen wij blijven inzetten op kwaliteit, deskundigheid en ontzorging.