CONTRACT
Schoonmaak
Deze raamovereenkomst heeft als voorwerp het uitvoeren van schoonmaakdiensten, zowel in scholen als in kantoorgebouwen, gebaseerd op de case Scholengroep KEi te Beveren (11 locaties).
Contractanten: minicompetitie tussen Jette Clean, Aronia, Atalian, Laurenty & Group Cleaning Services.
De vijf geselecteerde firma's zullen voor alle latere afroepen in minicompetitie geplaatst worden op basis van het generieke bestek, aangevuld met de specifieke inventarissen van de betrokken afroeper(s).
Indien gewenst, helpen wij u graag met het organiseren (van A tot Z) van de mini-competitie.
Einde van de opdracht: 28/11/2027.
Deelopdrachten worden steeds gesloten voor een termijn van vier jaar en kunnen bijgevolg de einddatum van de basisovereenkomst overschrijden.
Leden kunnen instappen gedurende de volledige looptijd van de overeenkomst.
Omwille van commerciële redenen worden de opdrachtdocumenten, contactgegevens van de contractanten en inventarissen steeds afgeschermd. Leden kunnen deze vrij bekijken op het ledenportaal.
Bent u nog geen lid en wenst u graag lid te worden, bekijk hier hoe je lid kan worden.
Deze raamovereenkomst heeft als voorwerp het uitvoeren van schoonmaakdiensten, zowel in scholen als in kantoorgebouwen, gebaseerd op de case Scholengroep KEi te Beveren (11 locaties).
De vijf geselecteerde firma's zullen voor alle latere afroepen in minicompetitie geplaatst worden op basis van het generieke bestek, aangevuld met de specifieke inventarissen van de betrokken afroeper(s).
Indien gewenst, helpen wij u graag met het organiseren (van A tot Z) van de mini-competitie.
Einde van de opdracht
28/11/2027
Deelopdrachten worden steeds gesloten voor een termijn van vier jaar en kunnen bijgevolg de einddatum van de basisovereenkomst overschrijden.
Leden kunnen instappen gedurende de volledige looptijd van de overeenkomst.
Dienstverleners
Jette Clean - Léon Theodorstraat 157, 1090 Jette
Aronia - Willem Lepelstraat 18, 2000 Antwerpen
Atalian - Internationalelaan 55 bus F, 1070 Anderlecht
Laurenty - Mont Saint-Martin 73, 4000 Luik
Group Cleaning Services - Lindestraat 299, 1140 Evere
Praktisch
Elke afroep verloopt via een voorafgaande minicompetitie tussen de hierboven vermelde firma’s.
Indien u wenst dat de Opdrachtencentrale deze minicompetitie volledig voor u organiseert (“van A tot Z”), wordt hiervoor een forfaitaire kost van € 5.000 aangerekend per minicompetitie. Dit bedrag dekt enkel de kostprijs voor het inzetten van een aankoper-consultant gespecialiseerd in facility, samen met de juridische bijstand doorheen de volledige procedure van de minicompetitie.
Deze kost geldt ook indien de minicompetitie volledig is uitgevoerd maar u als lid beslist om niet tot gunning over te gaan. Indien u ervoor kiest de minicompetitie volledig zelf te organiseren, is deze kost niet van toepassing.
Stap 1 – Behoefteanalyse
Vooraleer een minicompetitie te starten, dient er een behoefteplan te worden opgesteld met o.a.:
- de uit te voeren taken;
- de gewenste frequentie;
- de locaties en oppervlakten (plannen met m² per locatie);
- eventuele verplichte plaatsbezoeken;
- …
Om dit proces te vergemakkelijken stellen wij u twee templates ter beschikking:
- Behoefteanalyse – lege template: een invuldocument om uw specifieke noden vast te leggen.
- Behoefteanalyse – ingevuld voorbeeld: een referentiedocument met voorbeeldwaarden en suggesties ter inspiratie.
U kunt deze documenten invullen en aan ons terugbezorgen via info@opdrachtencentrale.be, zodat wij op basis hiervan de volgende stap kunnen opstarten.
Stap 2 – Bespreking en prijsaanvraag
Na ontvangst van het behoefteplan wordt eerst een overlegmoment met u ingepland om alle details en aandachtspunten te bespreken.
Pas na deze bespreking wordt de prijsaanvraag opgemaakt en verstuurd naar de vijf geselecteerde firma’s.
In samenspraak met u streven we ernaar om elke minicompetitie binnen één maand na het overleg te finaliseren.
Problemen bij uitvoering
De leverancier is uw rechtstreeks contactpunt om problemen betreffende de uitvoering van diens diensten op te lossen.
Indien u er met de leverancier niet uitgeraakt, hopen wij dat u contact opneemt met Opdrachtencentrale. Wij staan u graag bij.
Voor vragen omtrent dit dossier kan u contact opnemen met ons via 0479 50 13 66 of jente@opdrachtencentrale.be.