CONTRACT
SAAS platform voor beheer van bestellingen en activa
Deze raamovereenkomst heeft als voorwerp het aanschaffen van een op maat Software platform voor het beheer van bestellingen, materiaal en voertuigen van uw organisatie.
Contractant: Yucopia
Einde van de opdracht: 03/03/2029
Leden kunnen instappen gedurende de volledige looptijd van de overeenkomst.
Omwille van commerciële redenen worden de opdrachtdocumenten, contactgegevens van de contractanten en inventarissen steeds afgeschermd. Leden kunnen deze vrij bekijken op het ledenportaal.
Bent u nog geen lid en wenst u graag lid te worden, bekijk hier hoe u lid kan worden.
Deze raamovereenkomst heeft als voorwerp het aanschaffen van een op maat Software platform voor het beheer van bestellingen, materiaal en voertuigen van uw organisatie.
Einde van de opdracht
03/03/2029
Leden kunnen instappen gedurende de volledige looptijd van de overeenkomst.
Deelopdrachten
Individuele deelopdrachten die afgesloten worden op basis van deze raamovereenkomst kunnen maximaal 8 jaar lopen.
Contractant
Yucopia- Antwerpsesteenweg 261, 2800 Mechelen
Praktisch
In de productfiche van Yucopia, waarin u meer informatie terugvindt over haar bestelplatform.
Aangezien de behoeften per organisatie sterk kunnen verschillen en de software steeds op maat wordt aangeboden, raden we aan om rechtstreeks contact op te nemen met Yucopia. Zij voorzien u graag van een uitgebreide toelichting over de mogelijkheden van hun platform en stellen bij interesse een offerte op maat op.
De inventaris van de overheidsopdracht is opgebouwd rond drie voorbeeldcases. Om u alvast een indicatie te geven van de mogelijke kosten (hoewel deze steeds variëren naargelang de specifieke noden van uw organisatie), vindt u hieronder een voorbeeld uitgewerkt voor een middelgrote stad.
Deze prijssimulatie houdt onder andere rekening met:
- het aantal gebruikers/licenties
- opleidingsuren
- implementatie
- het aantal tags voor materiaalbeheer
- en andere relevante parameters
- ...
Prijsherziening
De prijzen kunnen jaarlijks herzien worden tijdens de uitvoering van de opdracht.
Problemen bij uitvoering
De contractant is uw rechtstreeks contactpunt om problemen betreffende de uitvoering op te lossen.
Indien u er met de contractant niet uitraakt, hopen wij dat u contact opneemt met Opdrachtencentrale. Wij staan u graag bij.
Voor vragen omtrent dit dossier kan u contact opnemen met ons via 0479 50 13 66.